22 Kasım 2016 Salı

Butikek Atlantis Şubesinde Şahane Kahvaltı Davetimiz (Nil 'in İlk Blogger Buluşması )

Merhabalar ;

Bloğa yeni yazılarımı yazmak için hem fırsat hem konu arayışındayken hafta sonu sevgili Ayşegül Hanım' ın davetiyle katıldığımız kahvaltı davetimizden bahsedeyim istedim.

Farklı şubelerine de sıklıkla pasta siparişi verip gitmişliğim vardı ancak Butikek Atlantis şubesine daha önce gitme fırsatı bulamamıştım.Davet sonrası far kettim ki oldukça keyifli ,nezih ve de lezzetli bir ortamdan mahrum kalmışım.

Kahvaltı ,servis ,mekan oldukça tatmin ediciydi.Özellikle peynir tabağı hem görsel hem lezzet açısından favorimdi diyebilirim.

Kahvaltı demişken Butikek Atlantis Şubesine özel oldukça güzel bir kahvaltı kampanyaları yapmışlar.Hafta içi saat 12.00 ye kadar 2 kişilik sınırsız çayı dahil kahvaltı 29 tl imiş.Arkadaş toplantıları için şahane bir fırsat bence.

En sevdiğim özelliği de gürültünün yok denecek kadar az olması ve bu sayede sohbet etmeye olanak sağlaması.Lakin ben kahvaltıya gittiğimizde duyduğum aşırı müzik sesinden ve gürültüden oldukça rahatsız oluyorum.








Bu arada bu bizim Nil ile katıldığımız ilk blogger buluşmasıydı.Bence Nil'de doğuştan blogger ki gayet mutluydu.



Buluşmaya bizi de davet ettiği için sevgili Ayşegül Hanım 'a ve bizi şahane ağırladıkları için Atlantis Butikek ailesine sevgilerimi yolluyorum .

Bizi orada bundan böyle sık sık bulacaksınız gibi görünüyor ki hatta doğum günü mekan arayışımın ilk sırasına girdi bile.:)

Umarım tavsiyemle gider ve beğenilerinizi iletirsiniz.

Sevgilerle

Gizem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...