16 Şubat 2017 Perşembe

Minik Tavşanımın Diş Buğdayı



Hemen hemen 2 ay oluyor aslında diş buğdayımızı yapalı.Ancak hemen arkasından gelen yılbaşı ,doğum günü hazırlıkları derken hiç fırsat bulup fotoğrafları düzenleyemedim





Lafı fazla uzatmadan belki fikir olur diye neler yaptık ,nasıl yaptık bahsedeyim istedim sizlere de:)

Öncelikle hediyeliklerimizin seçimi ve yapımıyla başladım işe.Gelenler daha sonrasında da kulla bilsin diye minik porselen kutular alıp içlerine badem şekeri koyup altların da etiketlerimizi yapıştırıp ilk hediyeliğimizi hazırlamış oldum.



Sabun yapımıyla uğraştığımı takip edenleriniz bilir ,ancak sabun hem vakit alıcı hemde zor bir işlem ve Nil ile yapmaya imkanım yoktu.Bende yapımını internetten okuduğum kadarıyla kolay olduğunu bildiğim kokulu taşı denemek istedim.Kalıplarım ,kutularım ,esansım evde mevcuttu .Deneyince gördüm ki gerçekten sabuna göre zahmetsiz ve pratik bir işlem.Sonucu da çok sevdim.Kutulayıp ,rafyayla bağladım bu da ikinci hediyemiz oldu.










Tema tavşan olunca konuklarıma tavşanlı yaka iğnesi yapmasam olmazdı.Evde bulunan keçe ve dantellerle bu işlemi de hallettim.



Geldik afiş ve etikete.Kendimde amatör etiketler tasarlıyorum ancak gidip bastırma imkanım olmadığı için hem tasarım hem baskı hizmeti bulunan bir yer ararken internetten Fotomagnet sayfasını buldum.Beklediğimden daha güzel ve ışık hızında geldi siparişim.
böyle bir hizmet arayanlara tavsiye ederim bu siteyi.








Temamıza uygun şirin pastamız Queens' Homemade Foods ellerinden çıktı.Kendilerine facebook ve instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz.




E kutlama diş buğdayı olunca meslek kartları olmassa olmaz idi.Belirlediğim mesleklerin çıktısını alıp kestim.çokta şirin oldular.Nil kuzumda kartların içinden defalarca Modacı kartını seçti.:)






Gelen konuklarla oyun oynamassak olmazdı.minik bir anket hazırlayıp hem tahminleri hem de Nil e iyi dileklerini yazmalarını istedik.Böylece o günden Nil ' e de bir hatıra kalmış oldu.





Tabi ki buğday olmadan olmazdı.Buğdayımız annemin ellerinden çıktı.İçine konulacakları ise misafirlerimiz kendi isteklerine göre ayrıca alsınlar istedik.













Son olarak ta hatıralıklarımızı taşımak için kullanılacak poşetlere minik süslemeler ekledim.Minik bir ponpondan tavşan kuyruğu bir de etiket anında değiştirdi poşetlerin havasını:)



Bu güzel günümüzde yanımızda olan arkadaşlarıma ve çokça emeği geçen anneciğime kocaman teşekkürler.İyi ki varsınız.

gizem&nil


Not:''Bir kaç hafta önceden haber vermek koşulu ile'' Bu güne kadar geri çevirmek zorunda kaldığım siparişlerime vakit buldukça geri dönmeye karar verdim.:)

sipariş ve bilgi için:gizemmid@gmail.com



G

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...