30 Mayıs 2017 Salı

ANNELER GÜNÜ KAHVALTI ETKİNLİĞİ

Sevgili Burcu ve Ebru 'nun daveti ile pıque family club 'da kahvaltı için bir araya geldik.İçeri girer girmez ben de Nil 'de hayran kaldık diyebilirim.Çocuklar en ince ayrıntısına kadar düşünülerek öyle harika bir ortam yaratılmıştı hayran kalmamak elde değil.

Mekanın güzelliğinin yanı sıra  bizler için Ebru ve Burcu 'nun hazırladığı masa da göz dolduruyordu. Masa da bizleri leslilasfleurs 'un muhteşem kornet gülleri karşıladı.



Brunch için söyleyecek hiç söz bulamıyorum zaten.Zaten benim için waffle demek her şey demek olduğu için waffle ile gönlümü fazlası ile kazanmış oldular.




Biz bahçe kısmında kahvaltımızı yaparken çocuklarda kocaman bahçede ve bahçede ki oyun alanında gönüllerince oynadılar.




Bu güzel günü bize armağan eden Burcu ve Ebru bizi eli boşta yollamadılar.

Bebekli annelerin vazgeçilmesi Mustela















Bugüne kadar denemeyerek çok şey kaybettiğim Emirgan kahvecisinin harika kahveleri



Ve de fotoğraflayamadım harika süt ve reçellerinden yollayan Berra Hanımın Çiftliği 'ne çok teşekkür ediyoruz.


Bu güzel hediyelerin yanı sıra bize harika kareler çekerek güzel bir hatıra bırakan sevgili Larien Digital Zeynep ' e de ayrıca teşekkür ediyorum.



Anneler gününü bu harika kahvaltıyla kutlamayı düşünen sevgili Burcu ve Ebru 'ya tekrar teşekkür ediyorum.

Kocaman Sevgilerle

Gizem&Nil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...