1 Mart 2013 Cuma

Tığ işi Amerikan Servisler

Ameliyat olduğum sıralarda annem de bana yardımcı olmak için üç hafta kadar yanımda kaldı.Annem gibi sosyal birisi için evde oturmak zor bir iş haliyle.E bende anneme her görüşmemizde olduğu gibi bir işi bulmasam olmazdı tabi ki:)

Tığ işi amerikan servisleri Mudo'da görmüşlüğünüz vardır.Bende uzunca bir zamandır bloglarda görüp annem bunları örer diyordum.
Hemen renkli merserizeler alındı.İlk başta mırın kırın eden annem seri üretime geçti resmen:)İpler yetmedi tekrar tekrar gidip yeni ipler alındı.


Ve ortaya bu şekerler çıktı.






Kalan iplerden minicik bardak altlıkları yapılmadan olmazdı.






Sanırım bizim evde bu akşam kahvaltı sofrası kurulacak:)

Annecik tekrar tekrar ellerine sağlık.

Hepinize mutlulukla dolu bir hafta sonu diliyorum.

Kocaman Sevgilerimle

32 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar annenin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çoook güzel olmuş yaa canım annenin ellerine sağlık çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim,annemde güzel yorumunu okuyup mutlu olacak:)

      Sil
  3. çok güzel olmuşlar, annenin elleine saglık :) geçmiş olsun aynı zamanda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun dileğin için ve beğenin için pek çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  4. E çok güzel olmuş hepsi de, ellerinize sağlık... Ben de dikdörtgen motiften bardak altlığı yaptım iki tane, rengarenk, çok güzel oldu :)
    Amerikan Servisi de çok iyi fikirmiş, peki sert dursunlar diye n'apmalı acaba?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekürler eminim sizin yaptıklarınızda harika olmuştur ki yaptıklarınızı ben çok beğeniyorum.

      Aslında yapı marketlerde sprey şeklinde kola bulmak mümkünmüş ama ben gerek duymadım ne de olsa yemek yerken kirleniyor ve yıkamak gerekiyor.Ama sert dursun isterseniz dediğim gibi sprey kola kullanabilirsiz.
      Birde anchor merserize ipler oldukça kalın ve sert.Bitip ütüleyince kolalanmış bir görünümü oluyor.
      Sevgilerle

      Sil
    2. Çok pardon yaa, daldım motiflere, geçmiş olsun demeyi unuttum :( Allah şifalar versin, beterinden saklasın...
      Benim yaptıklarım çok basit basit işler :) Tembel işi yani biraz, motifleri de bugün yarın koyarım bloğa, oğluma yaptığım motifli yastıkla birlite inşallah :)
      Sprey kola iyiymiş, hiç duymamıştım, bi araştırayım bakalım, çok teşekkürler bu bilgi için de :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim geçti gitti artık:)Aminn inş dermansızını vermesin diyeyim.Tembel işi falan değil çok beğeniyorum yaptıklarınızı,yeni yaptıklarınızı da merakla bekliyorum:)

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun!
    Hem modern hem oryantel müthiş olmuşlar :) Kolalı mı kolalamadan mı kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim geçmiş olsun dileğin için:)

      Beğendiğin için de ayrıca teşekkür ediyorum:)Ben kolalamadan kullanmayı tercih ettim.Yalnız yapmayı düşünürseniz Anchor merserize ipler sert ve kolalanmış gibi görüntü veriyorlar.Diğer markalı merzerizelerden biz pek memnun kalmadık açıkcası:)

      Sil
    2. Bilgilendirme icin cok tesekkur ederim. Cok güzeller denemeyi cok istiyorum :)

      Sevgiler.

      Sil
  6. harika olmuş, annenin eline, emeğine sağlık.
    harika fikir, güzel uygulama. sanada güzel günlerde kullanmak kalıyor sanırım:)
    sevgiler cadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederiz ,güzel yorumların beni nasl mutlu ediyor bir bilsen:)

      Benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  7. Şimdi daha iyisin değil mi Cadım? tekrar çok geçmiş olsun.
    Annenin ellerine sağlık inan Mudo'daki bunlar kadar güzel değil. Hem renkleri hemde model olarak çok güzeller.
    Minik altlıklarda çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslımm canımm çok teşekkür ederim şimdi çok daha iyiyim.Nasıl sevindim beğendiğine bir bilsen:)

      Sil
  8. çok çok geçmiş olsun güzelim becerikli annen harikalar yaratmış ellerine sağlık valla gözüm gönlüm açıldı renkler muhteşem güle güle iyigünlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim geçti gitti artık:) Senin gibi zevkli mi zevkli birinin begenmesi de ayrı bir mutluluk., annem adına da ayrıca tesekkur ediyorum.

      Sil
  9. çok tatlılar,bende ne zamandır bloglarda görüyorum ya ben öremem anneme sipariş edeyim diyordum :)) ama ipi nasıl bir ip onu çözememiştim,merserize mi ipler yani naylon ip gibi değil dimi,anneme nasıl tarif edebilirim acaba:) annenin ellerine sağlık güle güle kullan..kendine çok iyi bak canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım merserize ip olarak sorarsan tüm tuhafiyelerde bulabilirsin. Bir çok markanin var ama biz en çok Anchor kini begendik.Birde 0 numara tig gerekiyor yani kalın tığların en incesi.Annecigininde yaptıkları eminim harika olacak♥

      Sil
    2. valla sorduğum sorunun yanıtını da burda bulmuş oldum benim tığımda 1.50 yazıyor bi denerim ipi bulursam güzel olmazsa sökerim 0 numara alırım

      Sil
  10. çook geçmiş olsun,Allah başka sıkıntı vermesin inşallah,annenizin de emeğine sağlık :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , cok tesekkur ederim Allah dermansız dert vermesin diyeyim bende..Annem adına da pek çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  11. Tekrar geçmiş olsun Gİzemcim...Anneciğinin ellerine sağlık. Ben de mi yapsam ne yapsam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tekrar tekrar tesekkur ediyorum bende:) Yap tabi ki hem çabucak bitiyor hemde rengarenk insanın icini açıyorlar.

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Annenizin de ellerine sağlık çok güzel olmuş servisler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem geçmiş olsun dileğiniz için hem de beğeniniz için çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  13. Böyle anne her eve lazım...Ne kadar güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  14. Muhteşemler ,,
    Bana da beklerim ;
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. ilk resimdeki sandalyelerde benim sandalyelerle aynı muhtemelen mbilyamız aynı...


    çok beğendim yaptıklarını ya bende yapmak istiyorum da hangi ip kaç numara tığ kullanacağımı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım tam benlik rengarenk harika olmuşlar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...