12 Nisan 2012 Perşembe

Perşembe Mutluluğum

Son yazımda rahatsız olduğumdan bahsetmiştim.Biraz kendimi dinlendireyim diye bu hafta geç kalkıp iyice bir dinlenecektim ama nerdee..Sabah en geç 8.30'da ayaktayım her gün.Uyumam gerekiyor ya ondan uyuyamıyorum işte.:)E tabi o saatte kalkılınca ne yapılır?Ev toparlanır,yemek yapılır,oyalanılıcak bir şeyler bulunur,ders çalışılır...Yani kısacası dinlenilmez.:)

Dinlenemememe rağmen iyiyim.Sanırım bunun sebebi her gün yataktan kalkarken ben bugün çok iyiyim diye kendime hatırlatma yapmam:)

Bugün beni iyileştiren,mutluluk katan şey ne mi?



İşte bu güzellik:)
Şimdilik idareten bu çerçevede ama en kısa zamanda kendine özel bir çerçeveye sahip olacak.Kim mi yaptı?Tabi ki marifetli komşucum:)

Hepinizi sağlıkla dolu bir gün diliyorum...

Sevgilerle


7 yorum:

  1. cok guzelmıs canım yenı cercevesıyle daha da guzel olur ne marıfetlısınız ve marıfetlı komsularınız var:)ıyı olmana da sevındım gizemcim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yamincim çok çok teşekkürler:)Bendende kocamn sevgiler..:)

      Sil
  2. canım geçmiş olsun rahatsızlığın neydi? umarım daha iyi olursun ya benim tahlillerimde pek iç açıcı degil kolstrol felan:(
    bence çerçevesi gayet güzelde canım ortala bence :))
    sanırım yeni evlisiniz allah daim etsin canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hiç bitmeyen boyun ve diş ağrılarım var benim de:)Çok geçmiş olsun size de kolestırol herkesin derdi bu aralar ama spor ve stresi ortadan kaldırmak en iyi ilacı sanırım.

      Göstermelik olsun diye pek te özenerek yerleştirmemiştim haklısınız ama yamuk yerleştirmemişim:)Dileğiniz içinde çokk çokk teşekkür ederim.Benden de kocaman sevgiler...

      Sil
  3. aman da aman :) ellerine sağlık komşunun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...