7 Şubat 2013 Perşembe

Evime Kanca Ev mi Gelmiş?-2♥♥♥♥

 Bu aralar malum elimden dolayı hobilerimle ilgilenemeyince internetten alışverişe dadandım.(Sanırım yakınca kocam beni kesecek:))

Daha önce şurada ki yazımda kanca ev cicilerimden bahsetmiştim.İnternette gezinirken sevimli kaşıklarının da indirimde olduğunu görünce dayanamayıp ekledim sepete:))



Peynir bıçağı ise son anda takıma katılmaya karar verdi:)


Peynir bıçağımı yerinde gösteriyim diye alelacele yerleştirdiğim peynir tabağım:)





Tekrar görüşene dek mutlulukla kalın...

Sevgilerle

35 yorum:

  1. Çok ama çok beğendim.Ben de istiyorum...... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,evmanya 'dan aldım.İndirim hala devam ediyor yanılmıyorsam,aklında olsun:)

      Sil
  2. güle güle kullanın bu arada bardak altlığınıza bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,bende çok seviyorum kendilerini:)

      Sil
  3. oooffff offff süperlermiş, bende mi baksam napsam :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim ,bak tabi çok ciciler:)Evmanyadan almıştım ben ,oradan bakabilirsin:)

      Sil
  4. Çok şeker bunlar, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  5. ayyy cok guzeller özellıkle peynır tabagı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen güzel dediysen güzeldir Gizemcim:)Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  6. çok ciciler hayırlı olsun,güle güle kullan :)
    insanın bu tarz cici şeyleri aldıkça alası geliyor,kocalar pek anlam veremiyor tabii bu duruma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)Haklısın canım, koyacak yer bulamayana kadar almaya devam ; bir gün bizi anlayacaklar ama inanıyorum ben:))

      Sil
    2. ben empati kurmasına yardımcı oluyorum bazen:)nasıl ki futbol senin için bir tutkuysa,hiç sıkılmadan saatlerce maç izleyip yorum dinleyebiliyorsan benimki de işte böyle bir şey diyorum :)azcık faydası oluyor ama sonucu değiştirmeyebiliyor :)

      Sil
    3. :)Güzel bir yöntemmiş:)Denemeli:)

      Sil
  7. çok güzellerrr, hayırlı olsun :) Peynir tabağı da bi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ,beğendiğinize pek çok sevindim:)

      Sil
  8. harika harika bayıdlım hangi siteden aldın canım devam ediyor mu acaba kampanya ?güle güle güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım devam ediyor kampanya bildiğim kadarıyla başka cicilerde vardı hatta.Evmanya'dan aldım ben çok çabukta ulaştı elime,sende bir bak istersen:)

      Sil
  9. Yavaş yavaş iyileşiyorsun artık dimi Cadım?
    Aldıkların çok güzeller valla, peynir bıçağı, kaşıklar harika çok beğendim :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim dedigin gibi yavaş yavaş iyileşiyorum ,merak ettigin icin çok teşekkůr ederim:)Beğenmene de çok sevindim:)

      Sil
  10. Gizoşum çok güzeller iyi günlerde kullan:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmçok teşekkürler ,hep diyorum güzel olan sensin:)

      Sil
  11. güle güle kullan çok tatlılar

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller canım, güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan çok güzelllerr :)

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar ne şirin bir blog :)
    güle güle kullan çok zevkliin ayrıca;)
    banada beklerim mutlu olurum takipleşmek dileğiyle sevgiler...
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Çok sevimliler. Tıpkı bloğunuz gibi. Takipteyim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. ne kadaar güzel o bardakk:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...