15 Ocak 2014 Çarşamba

Ses Veriyorummm:))

Bloğum da ,blog arkadaşlarım da benim için ayrı bir yerdeler her zaman.Ama gelin görin ki instagrama alıştık alışalı bloğa yazmak maalesef ki zor gelir oldu.Sanmayın ki bloğumu unuttum,sizleri unuttum.Öyle güzel ,öyle naif insanlarla tanıştım ,öyle yeni kapılar açtı ki bloğum bana.

Nerden çıktı bunlar demeyin lakin bende bilemedim .İçimden geldi yazdım gitti.


 Bugün ki depresif halimi ortadan kaldırmak için kendimi de böyle ödüllendiririm deyip kaçıyorum.

Kocamann Sevgilerimle

6 yorum:

  1. cadı kız bizde sana karşı ses veriyoruz
    ancak eklemeden gidemiyorum ki;
    face den sonra twetter sonra da şimdi instagram blogların enerjisini alıyor
    bu da bizi tabiki üzüyor.. eskiden epeyce görünmeye bir blogger'i hasta v.s. diye düşünür yada çok yoğun çalışıyor diye üzülürdük..
    şimdi ise acaba face de yoksa tweet de mi yoksa instagram damı fink atıyor diye düşünür olduk :))

    sevgiler : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya değil mi Nilgün ablacım hemen mail atardık ,kesin bir şeyi var diye düşünüp üzülürdük:(Dönüp bakınca ne facebook ne instagram hiçbiri bloglarımız kadar özel ve değil.Ha gayret yazmaya devam edelim :)

      Sil
  2. Ahh o instagram kopardı bizi, direnelim blog kitlesi hakikaten farklı sırf biz bir şey yazdık mı diye her gün bloglarımıza bakan takipçilerimiz var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah canım katılıyorum sana fırsatını bulup yazmalı mutlaka.Bloggerlık ölmesin ne olur:)

      Sil
  3. İnstagram çok fena di mi unuttuk buraları ,sen ara sıra yaz kuzum❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne fena ,buranın tadı yok ama dimi instagram da ,beni gitgide üzmeye başladı açıkçası.Yazıcam yazıcam sende yaz mutlaka güzelliğim❤❤❤❤

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...