9 Şubat 2014 Pazar

Kahve Bahane ,Mutfağım Benim İçin Şahane

Ortaokul -lise çağlarım annemle didişmekle geçti . Bu didişmelerin en büyük sebebi annemin bitmek tükenmek bilmeyen mutfak ve ev eşyaları alışverişiydi . Ev de benzerleri varken yenilerini almanın ne gereği vardı.

Şimdi anlıyorum ki çok gereği varmış:)Artık annemle muhabbetlerimiz %50 si ev dekorasyonu, dikiş ,mutfak malzemeleri v.s

Üstelik bu alışverişlerin , yeniliklerin, değişimlerin tek sebebi evini çok sevmenmiş.


 Bu sebeptendir ki bende evde (ağırlıklı olarak ta mutfakta) ara ara değişimler yapmayı çok seviyorum.Pötikare bu aralar favorim.Fuşyalardan sıkılıp , soft tonları özlemişken e evde hazır kumaşımda varken masa örtüsü dikiverdim.
 
 
 Hazır örtü dikilmiş ,mutfak yenilenmişken kahve keyfi yapmasam olmaz dı tabi ki:)
 



Bu kahve de benden evini, ailesini ve değişimini sevenlere aa unutmadan birde annelerinin kızlarına gelsin..

Kocaman Sevgilerimle

18 yorum:

  1. Çok cici bir mutfak bu ya bayıldım güle güle güzel yemekler pişirmek nasip olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  2. bayıldım *-* mutfağınıza sıcacık ..
    ay bız kadınlar kahveye bahane bulacak bınbır cesıt seyımız var *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kahvesiz olur mu dimi?Teşekkürler en kisa zamanda bakiyorum blogunuza

      Sil
  3. banada beklerım tatlım *--*

    YanıtlaSil
  4. Her yeni şeyi almak istiyor insan evi için. Ben de de son yıllarda başladı. Yaş aldıkça anne rolüne bürünmeye başladığımız için olsa gerek:))
    keyifle kullanmanızı dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında kötü bir huy,evde artik neyi nereye sıgdırsam bilemiorum.Neyse ki bahanem hazır ,annemin kızıyım ne yapayim diorum:)
      Cok tesekkürler

      Sil
  5. ayy o kavanozu yerim ben ^_^ çok tatlıymış mutfağın hakikaten. darısı başıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim daha daha güzelleri senin olsunn

      Sil
  6. Akşam iş çıkışı sendeyim kahve içmeye, bende çok severim mutfak dekorasyonunu değiştirmeyi.
    Cezveye de ayrıca bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel canım gel her zaman beklerim :)Cezveyle fincan da annemim aldıklarından desem:)

      Sil
  7. yine geldim memleketten, bu kahveyi görünce yine özledim annemi, ne zaman bitecek bu her daim özleme halleri :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiycek canım hiç bitmiycek:(Öyle iyi anlıyorum ki seni..Ne diyeyim sağlıkları ,huzurları yerinde olsun

      Sil
  8. masal evi mutfağı misali,çok şekeerrr bir mutfak :)
    fotolara bakmaktan kendimi alamadım

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız:)Çok teşekkür ederimm:)

      Sil
  9. Mutfağınızda kahkahanız,sohbetiniz bol olsun..Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Çok şeker, çok güzel bir mutfağınız var:) Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  11. Ben de ben de seviyorum evimi zallah bozmasın co

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...