22 Haziran 2014 Pazar

Bir Beşik Örtüsü Hikayesi :)(Duru Bebeğin Hastane Beşiği Örtüsü)

Öncelikle mutlu bir hafta diliyorum hepinize.

Uzun zaman önce yaptığım ama nasılsa bir türlü paylaşamadım Duru bebek in beşik örtüsünü paylaşayım istedim.

Anneciği sade bir tül istedi , bende sade ama minik detayları olan her şeye bayıldığımdan seve seve diktim.

Ancak son zamana yetiştiği için son halinin fotoğrafını çekemeden yollamışım maalesef.


Hastane de çekilen fotoda pek belli olamıyor maalesef .Fotoğraf eşin eseri olunca böyle oluyor sanırım:)


Son haline en yakın foto bu sanırsam .Daha fazla kurdele sarktığını ve uçlarında nazar boncukları olduğunu düşünün siz lütfen:)


Çok çok severek hazırladım inanın.Bebişi de örtüye yaka iğneleriyle tutturdum ki daha sonrasında da odasında dekor olarak kullanılabilsin. 

Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.

Bilgi ve sipariş için:gizemmid@gmail.com

Sevgilerimle

3 yorum:

  1. Merhaba,

    Ben de bebek bekliyorum da, Beşik süsleme çok Hoşuma gitti. Hastane beşiğinin ebatlarını nereden buldunuz acaba?

    Sevgiler
    Özge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç cevap verdiğim için kusuruma bakmayın ama her hastanenin farklı oluyor.Hastanede beşikten ölçü alıp diktim.

      Sil
  2. Merhaba Fiyat alabilirmiyim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...