20 Şubat 2012 Pazartesi

Günler Böyle Hızlı Geçmese

Yine bir hafta sonunu üstüne birde saat itibariyle pazartesiyi devirdik.Aklımda yapacak öyle çok şey varken daha yarısını bile tamamlayamadan bir bakıyorum akşam olmuş.Tabi yarım kalan işlerim benimle birlikte yatağa yatıyor ve sağ olsunlar bütün gece kafamdan çıkmayıp beni uyutmuyorlar.Günler uzasa daha çok vaktim olsa..

Bu hafta sonu aslında birçok ağırlığı attım üstümden yarım kalan işlerimin yarısını tamamladım:)Yakında paylaşıcam hepsini.Üstüne birde annemin günlerinden kalma alman pastası denendi.
Tadı fena olmasa da bir dahaki sefere mayasız bir tarifle deneyeceğim kendilerini.

Unutmadan bugün blogdaşım Yasemin Kokulu Bir HAyat 'ın gönderdiğini kargo elime ulaştı.Aşağıda görüldüğü üzere hemen kullanıma geçti kendisi:)

 

Bende kendisi için ufak tefek bir şeyler yapıp bardağıyla kendisine yolladım bugün.Kendisine sürpriz olsun diye resmini eklemiyorum.Umarım en kısa zamanda ulaşır ve de beğenilir.Buradan kendisine de tekrar tekrar teşekkürler.Son olarak miminide en kısa zamanda yanıtlıycam canım...

Son olarak Pembe Kabuk güzel bir çekiliş düzenliyor.Katılmak isteyenlere duyurulur:)...

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Alman pastası harıka gorunuyor elıne sağlık :)
    sağsalim ulasmasına sevındım,afıyet olsun cayların :) bende beklıyorum heyecanla canım ıyı gunlerde kullan gorusmek uzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim inş sanada yarın ulaşırda sende keyifle içersin çayını kahveni :)Beklerim birgün sana da yaparım Alman pastası:)

      Sil
  2. ne güzelmiş yeni kupan canım.güle güle kullan.ellerine sağlık çok güzel görünüyor pastan..bu arada bende çok istiyorum günlerin uzamasını.kafamda bin tilki bin proje ama vakit yok.... seni kocaman öpüyorum...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günler uzasada bende senin o güzel projelerini görebilsem neler çıkıcak kimbilir neler:)Ankara' ya yolun düşerse itinayla bu pastadan tekrar sana özel yapılır:)kocaman öpücük ve sevgilerimle..:)

      Sil
  3. pasta çok güzel görünüyor ellerine sağlık !!!
    :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...