3 Şubat 2012 Cuma

Yine Mi Kar??

Ben geldim diye midir nedir bilmiyorum senenin yanılmıyorsam 4.karı yağmış bulunmakta Ankara'ya:(İlk yağdığında gayet güzel gelmekteydi ama bu kadar uzun sürünce pekte hoş gözükmemeye başladı gözüme.Hemde cumartesiden önce üstüne üstlük1 haftadır dışarı çıkılmamışken o kadar plan yapılmışken yağması beni baya bir üzdü:(Bakalım ama yarın belki soğuk olmaz da yollar buz tutmaz.Dışarı da çıkılabilir böylece..

Neyse bu depresif havadan çıkıp kırmızı evimin kırmızılı kapı sepetini paylaşayım sizlerle.Evime ilk taşındığımda komşucuğumun kapı sepetini azıcık kıskanmış epeyce aramama rağmen süslüsünü bulamıştım.Öyle mi böyle mi derken yaptığım bu kedicikli süsü iliştiriverdim üstüne.Aşık kediciklerin biri beni diğeri de eşimi temsil ediyor ayrıca da:)Bakalım zamanla başka süslerde eklenebilir üstüne.Şimdilik bu haliyle paylaşıyorum sizlerle bakalım beğenecek misiniz?



Sevgilerle....





11 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Böyle yorumlar yapdıkça daha çok hevesleniyorum şimdi ne yapsam smilena beğense diyorum:)Beni böyle heveslendirdiğin için çok çok teşekürler:))

    YanıtlaSil
  3. İnanmıyorum bunu sen mi yaptın :O
    Harika , emeğine sağlık.
    Ve kandilin mübarek olsun canım ..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım bende birşeyler yapmaya çalışıyorum işte:)Dün yanıtlayamadığım için özür diliyorum senden ama ben de geçmiş kandilini kutluyorum ...

    YanıtlaSil
  5. Bloğuma ziyaretiniz için teşekkür ederim..Aşık kedileriniz çok güzel olmuş elinize sağlık ..
    boş sepet birden havalı olmuş :)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim böyle güzel bir bloğu bizimle paylaştığınız için:)Beğenmenize çok sevindim,herşeyin süslüsü güzel bence de ...SEvgilerle:)

      Sil
  6. Nasıl bgenilmezki, tamda sevgililer gününe uygun olmuş bu aşık kediler. Ellerine saglık çok güzel fikir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sevgililer günü öncesine yetiştiler kedicikler ,beğenmene de çok sevindim:)

      Sil
  7. çok cici olmuşlar:)ellerine sağlık izlemeye aldım sizi bend ebeklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o senin ciciliğin:)Hemen izlemeye aldım bende ..sevgilerle:))

      Sil
  8. Ben de çok beğendim :) yapacaklarınızı takipteyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...