7 Ocak 2013 Pazartesi

Geç Olsada ''Merhaba 2013''


 Haklısınız ben bu aralar pek bir tembelim.Yeni bir yıla girdik ama  hala yeni bir yazı yazmışlığım yok.Öyle hızlı akıyor ki günler yetişmenin imkanı yok.(tembelliğime bahane uyduruyorum artık siz beni idare edin:))
 Bu yeni yılı karı koca  baş başa evde  geçirelim istedik.Açıkçası bende erkenden yaşlandım sanırım kalabalık ortamlardan çok çabuk sıkılır oldum.Ne olacak benim bu halim bilmiyorum:)





Bizde kendimize böyle kırmızılı bir sofra kurup iştahımızı iyiden iyiye açtık ,gece boyunca yedik içtik:)

Yeni yıla girmeden bu cici silikon kalıplarını almıştım.



Kullanmadan olmazdı tabi ki:)


Araya bu kadar açmamayı diliyorum ve kocaman sevgilerimi gönderiyorum..

27 yorum:

  1. senin runnerını ve aşadaki kalpleri yerim nasıl güzel yapmşsn tatlım iyi yıllar...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir masa, güzel bir yıl olsun cadıcım:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkür ederim,2013 hepimize uğur getiricek, hissediyorum:))

      Sil
  3. Masan çok güzel olmuş yeni yılın sana ve sevdiklerine sağlık mutluluk ve bol para getirmesini temenni ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,güzel dileklerin gerçek olur inş..Bende tüm dileklerinin 10 katının-100 katının senin için gerçekleşmesini diliyorum:)

      Sil
  4. Güzel bir masa. Runner ve kalıplarını çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ,runnerlarım benim de favorim hatta hızımı alamayıp 2 tane dikmiş olabilirim:)

      Sil
  5. 2013 tüm güzellikleri ile senin olsun canım benim :)
    pişen adamlara bayıldımmm ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım ,sana da bol sağlık,bol mutluluk diliyorum..Adamcağızlar hayatlarına midemde devam ediyorlar :)

      Sil
  6. Hersey cok guzel gorunuyor canim.mutlu yillar size..postlarindan mahrum etme bizi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,olabildiğince buralardayım artık:)Bu arada sana da mutlulukla dolu bir yıl diliyorum:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Sana da iyi,mutlu,sağlıklı ve huzurlu senelerrr canım:)

      Sil
  8. iki tembel nolcak bu halimiz bende anca bugün yazabildim.tekrar mutlu yıllar tatlı Gizoşum.dilerim herşey istediğin gibi olur.bazen bende kalabalıkta sıkılıyorum :((( seni kocaman öpüyorum dilerim iyisindir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki yeni yıl belki tembelliğimizi alıp götürür:)Güzeller güzeli ablam dileklerin gerçek olur inş:)Bugün tavsiyelerine uydum,daha iyiyim.Bende seni çok öpüyorum..

      Sil
  9. çok cici bir masa hazırlamışsın canım ya bayıldım,2013 de bu kadar güzel ve renkli olsun hepimiz için:) bu arada kelebek kaselerini ve bardak altlıklarını çok beğendim nereden aldın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inş rengarenk bir yıl geçiririz :)Kelebek kaseleri mudo'dan ,eçe bardak altlıklarını da Paşabahçe'den almıştım.Alalı epey oldu ama sanırım hala satıştalar,umarım bulursun canım:)

      Sil
  10. Harika bir masa hazırlamışsın Cadım ellerine sağlık.
    Bazen oluyor öyle, bir süre ara veriyoruz ama sen iyi olda gerisi önemli değil.
    Mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım beğendiğin için pek çok teşekkür ederim.Dediğin gibi iyilik sağlık bizimle olsun da dönüp dolaşıp geliyoruz nasılda buraya:)Bende sana mutlulukla dolu bir yıl diliyorum:)

      Sil
  11. tüm yılının bu masa kadar renkli cıvıl cıvıl geçmesini diliyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir dilek bu böyle:)Senin için de rengarenk,musmutlu bir yıl diliyorum.Gerçi siz o atölyede iken renksiz bir gün geçirmeniz imkansız gibi:)

      Sil
  12. harika bir masa olmuş kelebekli tabaklara bittim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...