2 Mayıs 2014 Cuma

Minişler Mutlu Haftasonları Diler

Kocaman bir merhaba tüm blog dostlarıma:)

Hepinizin keyfi yerindedir inşallah.O kadar hızlı akıyor ki zaman yine ara vereli çok olmuş ama daha dün yazmışım gibi:(

Buralarda yokken ufacık bir ara verip memleketimize kaçıp geldik..Döner dönmez de sevimli işlerimin başına döndüm hemencik.



Bu aralar bolca minişler dikiyorum. Kimisi kapı süsü olup bebişlere hoş geldin diyor ,kimisi dekoratif amaçlı kullanılıyor.

Bu fotoğrafa baktığım her anda çocukluğuma dönüp ip atladığımız doyasıya koşup oynadığımız günleri özlüyorum.

Çocuklarımızın yüzlerinde hep böyle kocaman bir gülümseme olsun , kötü kalpli kişilerin elleri hiç dokunamasın onlara . Melek kalplerini kimse yaralayamasın .Ve en önemlisi  güvenle sokakta doya doya oynayabilecekleri günler geri gelsin diyorum:(

Hepinize musmutlu hafta sonları ...

Kocaman Sevgilerimle

6 yorum:

  1. Tşkler sizede....Çok şekerler ya, Bende çok isterdim böyle becerilerim olsun diye...
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Kirmizilimmmmmm senin eline ne yakismaz ki hosgeldin cnmmm sirinlik abidesi olmus bunlar:)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu haftasonları (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
  4. ayyy, yesinler o minişleri :) pek tatlılar

    YanıtlaSil
  5. ama çok tatlı olmş bu bebişler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...